Pages

Tuesday 5 June 2012

pada suatu hari.....

assalamualaikum w.b.t.

still tgh pk nak tulis ape...sbb da lme sgt2 xtulis...well....kite start mengarut...hahahh...sooooo....penghujung utk masa aku abes study kat UMT akan menjelma tidak lebih dripada 20 hari lg...lps 2...no more classes, xde lg lab report, xde lg lecture note, xde lg kne jage ikan (walaupn org len yg tlg bg mkn)...NO MORE FYP yeahhhhh!! dan mcm2 lg la...so ble nak abes blaja nie...sume org akan bwk halauan msing...so mengikut ramalan perangai aku yg lme dlu....mmg agak ssh la utk aku utk still keep-in-touch dgn keng kawan yg len...xkire la rapat atau x...once kat rumah..kawan ngan mama je la..sng skit...xde la timbul pape masalah pn...xperlu nak buat mke fake lg...xperlu la rse nk kne jage aty byk pihak (jge hati mama je)...xperlu la rse sshnye nak crik org utk ajak kuar lepak lg....sume 2 da xperlu la...yg plg aku ske sgt...aku da xperlu buat mke fake aku...yeahhhhh!!!!! penat tau buat mke fake...kne blakon baek dpn die...tp dalam aty...menyampah bagai nak rak...mulut nak kne sentiase manes jer....walaupn xikhlas pn ape yg diperkatakan sbnrnye...takut ade yg teguris bagai...aty lembut sgt la katekan....ble da teguris nt..mule la mcm2 jd....BBBOOOOOOOOOOO!!!! okeh utk sume 2...gler byk bedosa aku nie....haisshhhhh...mintak maaf....ble da blik nie,...p kwn ngan family sendiri ja ala...sng...kuar xyah bwk duet..bleh kuar ble2...boleh ckp sesuka aty je...sbb klu dorg benci mcm mne pn..kiteorg still adek bradek...kan sng mcm2...hahaha....anyway!! kakak aku da nak kwen da...gler la pmpn 2...aku xsure die 2 sesuai ke x kwen...tp memndangkan da tua..bleh la kot...hahahah...jemput la dtg kenduri die nt...7 n 8 julai...

0 comments:

Post a Comment