Pages

Friday 22 April 2011

ini keinginan sye...

salam jumaat...salam perpaduan..salam 1 malaysia (huishhh...agenda neh..hahha)

sbnr nye xde bnda  pn nak cite..just nak tulis...skrg neh sgt...sgt....sgt...sangggattttttt la acdicted kat 2 benda neh...

sumber en. google

sumber en. google
CN BLUE!!! owh yeah!!! kcak dan sgt2 best lgu dorg..hahah

(sumber en. google)
ini instant camera....
snggup jual kmera skrg utk bnda alah neh...owh sgt2 menarik aty neh..
mama!!! angah nak bli yg neh...snggup pkai duet sndiri..ok???


owh..aku akan pstikan b4 aku abes stdy kat umt ni..aku akn dapat kan camera neh....x kesah kne marah ngan mama pn..still nak jugak..harge die ok la...maseh mampu nak bli sndiri..aku snaggup keje time cuty demi kamera neh!!!! (argh..ko mmg KENA keje pn time cuty...x yah nk bising..)

2 comments:

Machohancur said...

kmera lama bg aku tauuu...hahah

moo moo said...

baek lah...demi ko..aku snggup bg kmera lme kat ko..nt dtg tuntut kat aku..

Post a Comment